Administrace – manuál | ||
---|---|---|
Předcházející | Další |
Zpracování příchozí pošty lze výrazně ovlivnit pomocí filtrovacích pravidel. Těch existuje několik skupin a je stanoveno pořadí, ve kterém se na příchozí poštu aplikují. Každá skupina filtrovacích pravidel má svoje přístupová práva. V seznamu pravidel jsou kromě těch pro aktuální skupinu vidět i ta z jiných skupin, která se na příchozí poštu aplikují a uživatel k nim má oprávnění. Filtrovací pravidla se provádějí v tomto pořadí:
Globální přednostní filtry – dostupné z nejvyšší úrovně Administrace v záložce Globální filtrovací pravidla příchozí pošty. Tato pravidla jsou platná pro všechny uživatele na serveru a nelze je přebít žádným pravidlem z jiné skupiny.
, za odkazemPřednostní filtry domény – dostupné v záložce Doménová filtrovací pravidla příchozí pošty. Tato pravidla jsou platná pro všechny uživatele a skupiny v doméně a lze je přebít jedině globálním přednostním pravidlem.
v menu konkrétní domény za odkazemUživatelské a skupinové filtry – dostupné v záložce Filtrovací pravidla příchozí pošty uživatele resp. Filtrovací pravidla příchozí pošty skupinové schránky. Uživatelské filtry jsou také dostupné ve WebISu, v sekci Nastavení za odkazem Filtrování pošty.
v menu konkrétního účtu resp. skupiny za odkazemFiltry domény – dostupné v záložce Doménová filtrovací pravidla příchozí pošty. Vztahují se na všechny uživatele a skupiny v doméně.
v menu konkrétní domény za odkazemGlobální filtry – dostupné z nejvyšší úrovně Administrace v záložce Globální filtrovací pravidla příchozí pošty. Vztahují se na všechny uživatele na serveru.
, za odkazemPředcházející | Domů | Další |
Jednotlivá práva a úroveň oprávnění | Konfigurace filtrovacího pravidla |